Najczęściej zadawane pytania dotyczące sklepu, realizacji zamówień i pomocy po zakupie

 

Czy mogę anulować złożone zamówienie – jak to zrobić? 

Istnieje taka możliwość. Po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym – otrzymasz maila z informacją o przyjęciu zamówienia.
Jeżeli chcesz zrezygnować z zamówienia poinformuj nas po prostu o rezygnacji, a zamówienie zostanie anulowane.
Jeżeli dokonałeś już wpłaty prześlij także numer konta do zwrotu pieniędzy.
Pamiętaj, anulowanie zamówienia możliwe jest tylko do momentu zmiany statusu zamówienia na "wysłane".


Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Na wszystkie artykuły kupione w Naszym sklepie udzielamy 30-sto dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy - bez żadnych tłumaczeń (30-sto dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy nie podlegają artykuły dostosowane do potrzeb Klienta, towar sprzedawany na metry, materiały eksploatacyjne oraz produkty, które z powodów higieny lub licencji nie mogą zostać zwrócone).  

Prosimy pamiętać o tym, że odesłać towar należy w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi akcesoriami i bez śladów użytkowania! Więcej informacji na temat 30-sto dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy znajdziesz w punkcie 5 Naszego regulaminu.


Jak dokonać zwrotu towaru?

Należy odesłać należycie zapakowany produkt wraz z wypełnionym oświadczeniem o zwrocie oraz dołączonym dokumentem sprzedaży w terminie na adres sklepu.

Przed odesłaniem towaru prosimy się z Nami skontaktować, dane kontaktowe znajdą Państwo tutaj.


Czy mogę uzyskać F-VAT za zakupione produkty? 

Oczywiście, w trakcie składania zamówienia wpisz dane niezbędne do otrzymania faktury. Zaznacz też dziubek przy opcji "Chcę otrzymać FAKTURĘ VAT"

 

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia realizujemy przeważnie w 24/48h jednak zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówienia w ciągu 7 dni roboczych.

 


Czy mogę sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty u kuriera?

Niestety nie, ale powinieneś sprawdzić czy paczka jest w nienaruszonym stanie. Jeżeli zauważysz ingerencję w zawartość paczki zgłoś to kurierowi, otwórz przy nim paczkę, sprawdź zawartość i w razie stwierdzenia braków zażądaj spisania protokołu.



Co zrobić gdy w trakcie składania zamówienia wybrałem złą opcję zapłaty?

Skontaktuj się ze sklepem, jeżeli tego nie dokonasz załoga sklepu na pewno zarezerwuje dla Ciebie zamówiony towar i sama zwróci się do Ciebie celem rozwiązania tego problemu (jeżeli podasz nr tel. lub adres e-mail).

 

Gwarancja?

Każdy oferowany w naszym sklepie towar posiada minimum 2 lata gwarancji.

 

 

Nie ma tutaj odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie - skontaktuj się z nami na pewno Ci takiej udzielimy.


Podkategorie

has been added to your wishlist.

Continue shopping My wishlists